Danelink.com
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
September 08, 2010, 07:25:17 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
6298 Posts in 5873 Topics by 5464 Members
Latest Member: hreubenmasseyp
* Home Help Search Login Register
+  Danelink.com
|-+  Discussion forum
| |-+  General Discussion
| | |-+  translation help
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: translation help  (Read 2060 times)
dreamer
Newbie
*

View Profile
« on: March 31, 2008, 08:30:15 PM »

Hi,

I am a Canadian living in Denmark.  I'm currently trying to get my dating life going and am on a dating site.  Unfortunately, I can't read Danish all that well.  I am hoping someone can translate for me what this means.  Thanks very much for all the help!

Jeg er en fyr med styr på tilværelsen, som lever et ganske normalt liv med familie, venner og diverse fritids interesser. Min karriere og job situation kører i det rette spor og jeg føler mig privilegeret over at få lov til beskæftige mig med det jeg virkelig brænder for. Jobbet er en vigtig del af mit liv, men jeg sørger naturligvis for at der er rigeligt tid til at pleje relationer og alverdens gøremål. Jeg kan til tider være meget social, andre gange nyder jeg bare stilhed og fredelige stunder i vante omgivelser. Natklubber og den slags udskejelser er ikke noget jeg bruger megen tid på. Bruger hellere min tid på fritids aktiviteter, familie, venner, rejser og mere. Har rejst en del gennem årene, hvilket har givet masser af gode og lærerige oplevelser. Oplevelser og erfaringer jeg har brugt og kan bruge i årene fremover. Jeg er ikke konsumeret af ekstravagance, men kræver situation lidt ud over det sædvanlige, så er jeg naturligvis med på den. Ofte er det dog min opfattelse at det er de små ting i livet der gør en stor forskel.

Det kunne være alle tiders at møde en sød og naturlig pige som er positiv, og som sætter pris på gode samtaler om alverdens ting. Vi deler måske nogle af de samme interesser som vi kan være fælles om. Der er ikke lige til at beskrive hvad det virkelig er som skaber den rette balance, men jeg er overbevist om at det hele begynder med kemi og gensidig forståelse.

Det var bare en smule og mig selv og lidt om personen jeg kunne tænke mig at møde. Selvfølgelig er der meget mere at fortælle, det må dog vente til en senere lejlighed. Skulle min personlige profil/beskrivelse have fanget din interesse, så hører jeg meget gerne fra dig.
dreammen
Newbie
*

View Profile
« Reply #1 on: February 09, 2009, 09:51:54 PM »

I am a guy with a grip on life, living a normal life with family, friends and various leisure interests. My career and job situation, running the track and I feel privileged to be allowed to turn to what I really passionate about. The job is an important part of my life, but I shall of course there is plenty of time to caring relationships and world affairs. I can sometimes be very social, other times I just enjoy the quiet and peaceful days in familiar surroundings. Nightclubs and the kind of excesses is not something I spend a lot of time. Users prefer my time on leisure activities, family, friends, travel and more.
You can used a translated software. spanish to english translation

FH
Dane In Florida
Newbie
*

View Profile
« Reply #2 on: October 26, 2009, 12:29:26 PM »

I CAN HELP YOU WITH THIS TRANSLATION..LET ME KNOW IF YOU HAVE RECEIVED HELP-DANE

RESPOND TO DANEOSODANE@YAHOO.COM
Dane In Florida
Newbie
*

View Profile
« Reply #3 on: July 16, 2010, 11:59:39 AM »

Smiley
Hello to all Danes...I would be willing to assist any Danes to set up a grant, create and write for anyone. Please let me know your requests. Dane
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: